Aproape jumătate dintre profesorii din mediul rural care au participat, , la un sondaj realizat de Fundația World Vision România, luna trecută, consideră că elevii lor au pierdut între 11% și 45% din materie, în pandemie. În 9% dintre cazuri, pierderile au fost majore, între 46% și 80%, arată organizația, care notează și o degradare a notelor în cazul multor copii, în timpul predării online. Doi din trei profesori participanți la sondaj spun că e necesar un ghid standardizat pentru educație remedială, iar patru din cinci spun că au în continuare nevoie de formare în domeniul educației digitale. Sondajul a fost realizat în 74 de școli din mediul rural, situate în 14 județe. Cercetarea a avut loc în contextul redeschiderii școlilor și al publicării ordinului din 19 februarie ce vizează educația remedială. 63% dintre dascalii din mediul rural afirmă că este necesar un ghid standardizat pentru educație remedială, 80% au nevoie de formare în domeniul educației digitale și 77% vor un ghid standardizat pentru a preda și a evalua elevii online, în timp ce Peste 60% dintre profesori consideră că au nevoie de adaptarea programelor și a materialelor de predare.