Pâine, ceai și un pic de unt ori o felie de salam sau parizer la micul dejun, o ciorbă din legume deshidratate cu aromă de carne de pui, orez, varză ori cartofi și o fărâmă din același pui la prânz, iar seara nelipsitele paste cu aromă de brânză, o mămăligă cu miros de brânză, ori cine știe ce alte invenții ale bucătarilor, este meniul zilnic de la Spitalul Județean de Urgență Reșița. Este și sesizarea doctorului Romeo Dumitrescu, care de gardă fiind, a comandat o porție de mâncare, pe care a achitat-o cu 10 lei, din buzunarul propriu și pe care a aruncat-o. De ce? Din cauza gustului, a cantității și calității îndoielnice. Managerul spitalului, Alina Stancovici, spune că serviciile de hrană sunt în girja firmei care asigură alimentația pentru pacienți și spălarea lenjeriilor la jumătate din spitalele din România. Ceea ce nu știu mulți dintre reșițeni, ori dintre pacienți este faptul că această firmă „deține“ 35% dintre datoriile spitalului. Managerul unui spital, e nevoit azi sa facă slalom între legalitate și umanitate. Se mai întâmplă ca hrana să nu fie tocmai pe gustul fiecăruia, dar ce poate să facă ea, mai spune managerul.