Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.
Obiceiurile din pandemie
Dată
DISTRIBUIE
Orașe de poveste – MozaiQub
decembrie 23, 2024
Fie că ești în Viena, Timișoara sau Craiova, fiecare târg de Crăciun te învăluie într-o atmosferă unică și fermecătoare, oferindu-ți momente de neuitat, pline de ...
Nașul muzicii românești, Claudiu Purcărin – Povești cu cântec
decembrie 23, 2024
Pe numele său adevărat Claudiu Purcărin Nașul este o figură aparte în scena muzicală autohtonă. Talentatul tobar născut în Caransebeș a ajuns în lumina reflectoarelor ...
Guvernul creează noi posturi pentru recalcularea pensiilor – VoxQub
decembrie 23, 2024
Guvernul a aprobat măsuri pentru implementarea serviciilor electronice avansate în sistemul național de pensii și recalcularea pensiilor din sistemul public.
Finanțarea Educației de 15% din Buget, amânată până în 2026 – VoxQub
decembrie 23, 2024
Guvernul a amânat aplicarea prevederilor din Legea educației care stipulau ca 15% din Bugetul General Consolidat să fie alocat anual pentru Educație, atât în învățământul ...